divendres, 6 d’agost del 2010

PACO SE MOS CASA¡¡¡¡¡

Yeeeee¡¡¡¡ individuos¡¡¡¡ anem preparant la despedida i la pre-despedida, que van llevan-nos les fetxes¡¡¡¡
a vore, si es casa el 18S, pues jo trobe que lo millor seria 1 semaneta abans, no????? O siga: el 11S. Com ho teniu????
Fran diu que a Alacant no¡¡
Podria ser a Gandia, trobe que encara estará animat, i no tan agobiant com al mes d'agost.
Sopaeta per ací, i després autobús fins a Gandia.
Altra opció pot ser quedar a les 7.00 del matí, fer una ruteta en bici d'eixes que feu els biciclistes (4/5 horetes), després a esmorzar i a dormir, i a l'altre dissabte de boda. jejeje
Jo vote per la primera, clar.
bueno, pues aneu votant, pero no s'encanteu¡¡¡¡¡¡¡¡¡
aleeeee

104 comentaris:

PACO ha dit...

Xeee menys mal que esta Toni i a obert al "meu"post de la despedida perque si per als altres fora.....

Be l´opcio que diu Toni de Gandia es la que mes m´agrada , sopar per aci perque si ve algun cunyat meu i despres a Gandia que encara estara be. el dia es el 11 perque jo el 04 tinc despedida dels de la faena i el 11 la fan les dones(trobe). aixi es que el dia esta clar i no nia canvi que valga. aneu avisant a la gent.

JOANFE ha dit...

yeee ja va la despedia ja!!! jo crec que lo de gandia es bona opcio, lo de alancant esta un poquet massa cansadet ja, aixi que soparet per açi i despres a Gandia sense tute de autobus, a mi me pareix perfecte.

JOANFE ha dit...

a veure si este finde penje totes les fotos que tinc de sant jaume i la boda. si teniu algunes que no tinc jo esteu a tal de pasarles. au cacau

TONI46 ha dit...

ADJUDICAT, EL DIA 11 D'OCTUBRE DESPEDIDA I A GANDIA (NO ESTA MAL ESCRIT, ES Q AIXINA EM FEM UN ALTRA, LA POST-DESPEDIDA DE PACO)

TONI46 ha dit...

ALE PUES, QUE AIXO JA ESTA AHI!!

Gabriel ha dit...

Hola a tots des del secarral d'Alacant!,

Ja ho tenim ahí!!!

Com que el convit és a Ondara, la sopada de despedida podríem fer-la a un altre lloc: al poble de la nóvia, a la mateixa Gandia si algú coneix algun restaurant...

P. D.: El 18S, polo i pantalons de vestir, no???

PACO ha dit...

OK Gabriel , en polo y pantalons de mudar , jo vaig sense traje!!!!
Lo de sopar a Ondara es per si ve algun cunyat meu i despres no ve a Gandia, pero ja o vorem

toni alfatara ha dit...

despedida-despedida-despedida-despedida-despedida-despedida-despedida-despedida-despedida-des-pedida-despedida-despedida-despedi-despedida-despedida-despedida-desp-edida

PREdespedida-PREdespedida-PREdespedida-PREdespedida-PREdespe-
dida-PREdespedida-PREdespedida-PRE-despedida-PREdespedida-PREdespedida

PACO ha dit...

Xeeee predespedida cuant???? dia 21/08 0 28/08???? aneu digent!!!!

PACO ha dit...

xee no patiu tant!!!! , jo anire soles de predespedida!!! no sera la primera volta que ixc soles!!!

Carles ha dit...

Hola, he estat fora, per les terres de Fernando Alonso I, i he tornat fa un parell d´hores.

Jo m´apunte a pre-pre-despedida, pre-despedida, despedida, boda i post-boda. ( tot aixo amb el risc de divorç, i entonces tindriem que celebrar la nova solteria).

PACO ha dit...

em pareix molt fort que tinga que anar digent jo que si predespedida que si qui ve , aneu a cagar casi tots!! , a la vostra averem vet el mateix otro gallo cantaria , be vegeu que estic un poc mosca , pues be , predisposats a predespedida i que algo an comentat Toni Alfatara, Carles i Jo. Fetxes queden el 21 i el 28. Toni trobe que esta de viatje aixi es que poc ens queda!!! aneu digent

Carles ha dit...

Saoro tambe te ganes de predespedida, ho vam comentar el diumentge passat, a mi en ve millor el dissabte 28 i ell comentava si el 21.

Serie sopar tranquilets i anar a fer-mes una copixuel.

Inclus podria ser un divendes, sopar asi al poble, contar 2 xistes, fer-mos un gintonic per Denia i cap a casa.

Carles ha dit...

En quant a la despedida, la idea de Gandia es la que mes m´agrada.

Hi hauria que guardar taula açi Ondara quan antes millor, podriem provar a la Xata.

Paco fes una conta a vorer molts som i mireu de guardar taula.

Toni46 va ser l´ultim en llogar autobus, deu tindrer el telefon, tb hi haura que llogar-lo, per aixo tambe es important sapies molts anem a ser.

Carles ha dit...

HUI FALTA UN MES PER LA BODA.

I...........

FAREM FESTA.

(Com suponc que en el Valero ens tiraran mes prompte que si fora un local de bodes, i despres tindrem ganes de festa i anirem carregaets, tambe podriem vorer autobus per eixe dia)

Gabriel ha dit...

M'agradaria quedar a la prèvia, però ja m'havia compromés per al que resta de mes.

Els que aneu als preescalfaments imagine que aprofitareu per a parlar algo de la de Gandia.

En un futur ben pròxim podríem celebrar una postdespedida en honor a tots els ja casats.

JOANFE ha dit...

Jo lo de predespedida es un poc mes complicat pero igual a sopar i no tardar massa si me apunte si puc, es que la situacio de la gent no es la mateixa fa uns anys que ara, anem fent-mos vells i agafant obligacions.
La despedida per mi a Gandia perfecte i sopar a Ondara tb, El restaurant me dona igual pero en la xata en festes el sopar en la meva familia vam quedar fatal, ens van quedar en fam i a el meu pare li va costar una pasta... supose seria perqeu son festes pero la veritat no estaba ple ni de conya.

Eixe dia si toca si... compreu cassalla despres no me recorde de res i auu jeje

PACO ha dit...

Ok menys mal que alguns anem parlant!!! Carles la predespedida millor com tu dius , soparet i xarraeta i prontet a dormir , M´agrada lo del divendres ja que dissabte la gent es tira arrere , be anem decidint. Lo de l´autobus despres de la boda tambe o havia pensat ja que del Valero com molt tard a les 2 s´acabara la festa , tindriem que parlaro ,

PACO ha dit...

OK conte la gent i li cride a l´autobus.
TONI 46 , AIXO SERA FAENA TEUA CIRDARLI

TONI46 ha dit...

LO Q FAJA FALTA, QUAN SAPIGUES ELS Q SOM TRUQUEM AL DEL AUTOBUS.
BONICOOOOOO

JOANFE ha dit...

LO DEL AUTOBUS EL DIA DE LA BODA HO TROBE DE PUTA MAREE, PER MI ADJUDICAOO!!! LA DESPEDIDA DECIDIM BAR I AU, I LA PREDESPEDIDA JO CREC EN DIVENDRES IGUAL LI VE MILLOR A TOTS I QUI VULGA QUEDARSE MES PUES PERFECTE!!

JAVI ha dit...

Yeeeeeeeee¡¡
Amics¡¡
Ja he resucitat de les festes Ondara-Xaló-Viatje¡¡
La opció d´anar a Gandia el dia 11em pareix de categoria....., sopar on vulgueu.....
La predespedida el dissabte 21 no puc, en quan aquest divendres 20 o dissabte 28 perfecte. El divendres 27 ho tendria mes complicat ja que treballe l´endemà, pero per un amic es fa el que siga, i a sopar si aniria.....

QUE ES MORREGEN¡¡
QUE ES MORREGEN¡¡

PACO ha dit...

Jejejeje aixo ja s´animat!!!! confirmats a la despedida i sense opcio a renuncia: javi, toni alfatara, toni 46, toni mejias, frank , carles, joanfe, morera, j.luis, pepe, pedro, gabriel , saoro i jo! FALTEN CONFIRMAR:paco pi, serrano, garrido, palomo , miguel. si en deixe a algu , que em perdone i que s´apunte. al final els meus cunyats sols venen a dinar. confimats per dinar : els de sempre de moment: pepe , toni alfatara, javi, frank,carles jo , els dos cunyats de denia i el sogre, toni bravo, la resta falta per confirmar, al BB toni alfatara , perfa encarregat tu de encomanar que coneixes.

PACO ha dit...

Predespedida: no tenim moltes fetxes , javi treballa el 27 i toni esta fora, queden divendres 20 o dissabte 28

Carles ha dit...

Per mi el 20 o el 28 perfecte per fer la pre-despedida.

La meua idea es prendema-la amb calma, sopaeta cubateta i cap a casa, que la forta sera la despedida. Pero com he dit es la meua idea de partida, que ja sabem tots que estes coses despres es podem desmadrar.

JAVI ha dit...

PODRIEM QUEDAR EL DIA 28 JA QUE TONI JA ESTA AÇI¡¡

PACO ha dit...

PREDESPEDIDA DIA 28.

Carles ha dit...

Pues el 28 sopaeta d´amics en plan tranquil-let ... o no, aixo ja es vora.

toni alfatara ha dit...

xeeee, vec que açó s'anima¡¡¡¡ aleeeee de KATEGORIA MAXIMA¡¡¡
el problema es que jo el 28 no estic ací (no se d'on s'ho ha tret javi que el 28 estic ací, torne el 29).
així que si no pot ser, pues aneu vosaltres. ja farem altra, o una post-despedida, no se.
bueno, anem xarrant¡¡¡
pèr cert, no vos he vist a festes a verger, tenieu por de pagar??????
jejeje

JAVI ha dit...

Yeee Toni, pensava que ja estaves de viatge i que el 28 ja estaves açi......, l´idea era que quan mes gent millor....., pero be, com tú dius, ja farem altra...... Que tingues bon viatge!!!!!!!!!!!
Xao amics!!!!!!!!

JOANFE ha dit...

no hi han mes dies perque estiga Toni tb??
per cert Toni com tenim que anar si esta ple de vergereros i damunt no ens has convidat jeje

PACO ha dit...

Xexexe que no estiga a la predespedida el impulsor de la predespedida si que no em fa gracia, Toni si vols la camviem per el divendres dia 3 , ja que a mi dissabtes no men queden mes. diges algo.

Gabriel ha dit...

Hola, mireu l'adreça que m'han passat, per si voleu trucar i preguntar:

http://www.despedidasaoret.com/

JOANFE ha dit...

ostras gabriel esta be no?? i molt be de preu, podriem provar, que penseu?

PACO ha dit...

Xeee gabriel , esta molt be!!! espectaculo?????? jejejeje si si si si jajajaja . per cert canvien la predespedida a el divendres dia 03

JOANFE ha dit...

yee paco no llitges!!!

tenim que quedar per parlar de la broma i tot el tema de la boda que ja ho tenim ahi!

JOANFE ha dit...

ja esta ahiii, maree quin pet no vull ni pensar-ho.

Carles ha dit...

Falten pocs dies per la celebracio de la boda de Paco, pareix que al final no hi haura pre-despedida (estem fets un chiliquilicuatris).

El dia de la despedida tambe farem dianeta ¿lloc? ¿horari?.

Despedida: sopaeta ¿lloc de sopar?¿horari?

Per la boda, ens falta preparar traca i broma, tindrem que anar fent-mos l´anim, aneu pensat idees.

PACO ha dit...

DINAR

FRANK
TONI
PEPE
CARLES
JAVI
SERGIO(CUNYAT)
PUIG(CUNYTA)
PEPE SOGRE
TONI BRAVO
TONI MORANT

AL BB , TONI ENCOMANA. SI ALGU MES VE QUE S´APUNTE

PACO ha dit...

SOPAR

JAVI
TONI DOMENECH
TONI MORANT
TONI MEJIAS
FRANK
CARLES
JOANFE
MORERA
J.LUIS
PEPE
PEDRO
PALOMO
GABRIEL
SAORO
PACO FLUI
SERRANO
GARRIDO

TONI 46 , BUSCA EL TELEFONO DE AUTOBUSES TOMAS I CRIDEM

PACO ha dit...

FALTA CONFIRMAR: MIGUEL I PACO PI

PACO ha dit...

FALTA CONFIRMAR: MIGUEL I PACO PI

PACO ha dit...

FALTA CONFIRMAR: MIGUEL I PACO PI

PACO ha dit...

FALTA CONFIRMAR : MIGUEL I PACO PI , AL TEMA DE LA TRACA I LA BROMA CON A QUE NO PUC TIRAVOS UNA MANETA ESTA VOLTA , SERA LA PRIMERA QUE NO HO FAIG!!!!!

PACO ha dit...

FALTA CONFIRMAR : MIGUEL I PACO PI , AL TEMA DE LA TRACA I LA BROMA CON A QUE NO PUC TIRAVOS UNA MANETA ESTA VOLTA , SERA LA PRIMERA QUE NO HO FAIG!!!!!

PACO ha dit...

FALTA CONFIRMAR : MIGUEL I PACO PI , AL TEMA DE LA TRACA I LA BROMA CON A QUE NO PUC TIRAVOS UNA MANETA ESTA VOLTA , SERA LA PRIMERA QUE NO HO FAIG!!!!!

Carlos ha dit...

Esta clar, FALTA CONFIRMAR : MIGUEL I PACO PI.

jejejjejeejejejje

TONI46 ha dit...

JA TENIM CLAR EL BUS Q ENS PORTARA A GANDIA. UN BUS PER A 19 PERSONES, BONIQUES I GRACIOSES COM NOSALTRES. PER A EIXIR EL DIA 11 DE SETEMBRE, L'HORA I EL SOPAR PER CONFIRMAR.

TONI46 ha dit...

EL BUS ES DEL TIO TOMAS, PER SI ALGU VOLIA SABER-HO. ENS PORTARA EL MATEIX PELAT QUE AL PASSAT VIATGE? S'ENGANYARA A L'ENTRAR DE GANDIA I A SABER ON EIXIM??
TOT AIXO HO VOREM AL PROXIM EPISODI DE..... LA DESPEDIDA DE PACO FLU!!

Carles ha dit...

Anant a Gandia pararem per el cami per fer-nos un cubateta.

JOANFE ha dit...

ja esta tot clar!! per cert on sopem?? mareeee aixo ja esta ahi... el dia de la despedida de mati quedem per fer traca i preparar la broma ok?

PACO ha dit...

Hello xics , sols vuic aclarir una coseta , el tema de la predespedida que no em fet . El problema es que no es va fer cuan tocava i a mi en feien falta fetxes per sopaes de la faena , com la despedida oficial estava damunt vaig optar per fer les de la faena en este fetxes i deixar la nostra , sabeu que m´avera agradat mes que res ferla pero la agenda a vingut aixina. Queda pendent una sopa pues. Espere que tot estiga aclarit. Adeuuuu

PACO ha dit...

DOS MES PER DINAR. ALGU MES????

FRANK
TONI
PEPE
CARLES
JAVI
SERGIO(CUNYAT)
PUIG(CUNYAT)
PEPE SOGRE
TONI BRAVO
TONI MORANT
JOSE (CUNYAT)
MIGUEL ROMANS

JAVI ha dit...

DESPEDIDAAAAAAAAAA¡¡
DESPEDIDAAAAAAAAAA¡¡
DESPEDIDAAAAAAAAAA¡¡

PACO ha dit...

Xe xics com esta l´asunt del sopar?? sols queda una semana!! hon quedem? i per el dinar tenim que encomanar al BB!!! digeume algo

Carles ha dit...

DESPEDIDA, DESPEDIDA, DESPEDIDA, DESPEDIDA, DESPEDIDA, DESPEDIDA......

Anònim ha dit...

Sopar: propostes ondareres: Xata, Plaça de Bous (a la terrassa, no dins la plaça), Llobell (al carrer), Gallego (seria reservar el pati interior), Prado (i despres karaoke) ...., sera per bars açi Ondara.

Continue pensant que si anem a Gandia val la pena sopar al poble, i seria quedar a les 10 al bar.

Anònim ha dit...

Sopar: propostes ondareres: Xata, Plaça de Bous (a la terrassa, no dins la plaça), Llobell (al carrer), Gallego (seria reservar el pati interior), Prado (i despres karaoke) ...., sera per bars açi Ondara.

Continue pensant que si anem a Gandia val la pena sopar al poble, i seria quedar a les 10 al bar.

Carles ha dit...

L´anomim que ha repetit el mensatje soc jo.

Carles ha dit...

Ja fa olor a casalla ....


DESPEDIDA, DESPEDIDA, DESPEDIDA, DESPEDIDA, DESPEDIDA, .....

JOANFE ha dit...

yeee!!! aixo ja esta ahi!!! el que diu que ja fa olor de casalla el dissapte el vull vore beuren una que ja no sen fa mai, jeje a voree, on sopem? jo acabe de parlar en el novio i hem anat descartant opcions fins que ens hem quedat en la plaça de bous en la terrassa de dins, que ens faja unes picades i fonts en carn y sepia i creilles i el que faça falta, que us pareix?? es que hi ha que encomanar ja!!

opineu puteeeess!!

Carles ha dit...

Em pareix perfecte.

Eh dit olor a cassalla, no he dit gust a casalla, olore els dels altres.

PACO ha dit...

Com vec que anem fentmos vells i aixo de despedides ja no en anima tant , vaig a deixar de calfarme el cap , a dinar al BB a les 14 qui vullga que vinga i a sopar al plaça de bous a les 21 qui vullga vindrer que vinga. fins dissabte.

JOANFE ha dit...

eeehh eheh jo vaig ehh!! jeje anire a vore si encomane jo.

Gabriel ha dit...

Bon dia,

Joanfe, encomana el que vas dir (picades, fonts de carn i sèpia...), dins del bar o de la plaça, on poguem estar millor.

Quedem a les 21 h allí directament o en un altre lloc abans?

JAVI ha dit...

QUEDEM AL PRADO A LES 20H.

CASALLETAAAAAAAAA¡¡
CASALLETAAAAAAAAA¡¡
CASALLETAAAAAAAAA¡¡

Carles ha dit...

Pues ens veguem a les 14:00 al BB.

JOANFE ha dit...

val a les 20:00 al prado per obrir boca jeje............ ja ho tenim ahi ja... Toni encomanaba sopar per 17 pero no vam parlar del menu si acas ho parlem alli, no?

PACO ha dit...

EIXE ES ES AL MEU JAVIIIIIII A LES 20 AL PRADO OLE OLE OLE

PACO ha dit...

PERO PRIMER COM BE DIU CARLES A LES 14 AL BB

JOANFE ha dit...

record 70 comentaris jeje

Carles ha dit...

Sembla que al final ja esta tot aclarit.

Despres de dinar a on anem a fer-mos una copixuel??

Ja sabia que ens faltava algo, jejeje

Carles ha dit...

I tambe tindrem que anar de compres a casa Amadeo, que necesitarem companyia femenia-plastic per a la nit, i una gorra lligaora com la de la despedida de Toni, jejejeje

PACO ha dit...

Xexexexexexex que ja tic nervioset!!!!! al amadeo es costum anar javi , carle i jo , dema tambe anire va toca!! per cert despres del bb al tallarinaaaaaaaaaaa i futbolina que te cagas!!!!

Carles ha dit...

DESPEDIDA, DESPEDIDA, DESPEDIDA, .....

Jo tambe tinc ja ganes de començar la festa.

JAVI ha dit...

Amics anem a fer historia i ens reclamen al llibre de records Guiness. Amb este 76 comentaris...
Si arribem als 1000 comentaris ens regalen la NINA de plastic....jejeje

JAVI ha dit...

LA NINAAAAAAAAAA¡¡
LA NINAAAAAAAAAA¡¡
LA NINAAAAAAAAAA¡¡
LA NINAAAAAAAAAA¡¡
LA NINAAAAAAAAAA¡¡

JAVI ha dit...

Dema ens vegem amics¡¡
Xao bambinos¡¡
Ja en quedem menys per els 1000 comentaris...
Animeuse¡¡¡
jejejeje

JOANFE ha dit...

esteu vius??

Carles ha dit...

Ufffffffffff, si que estic mitj viu.

TONI46 ha dit...

NO PUC EN L'ANIMA

TONI46 ha dit...

QUINA SON I QUINA GOSERA TINC, AIII MAREEEE!!!

PACO ha dit...

Xeee esteu be tots?? jo algo millor avui dilluns es el dia del mal , mal al cap , mal a les cames i mal a la faena!! be trobe que vos dec un explicacio del perque men vaig anar antes de hora ,estava molt cansat i adormintme a la terrasa de la diva , el dia va ser llarc i els nervits i la cansera en van jugar una mala pasa , sabeu que soc del ultims en ixir pero el meu dia en va pasar lo que no volia. be espere que antengeu el tema

PACO ha dit...

Si teniu fotos paseules que les vuic. i al dia de la boda porteu camara que no nia fotografo!!!

Carles. ha dit...

No passa res, estem acostumats a fer despedides sense novio.

JEJEJEJEJEJE, ES BROMA.
ES LA EDAT QUE JA NO PERDONA.

Carles ha dit...

I el dissabte boda, ens constara agafar un altre pet.

JOANFE ha dit...

yee que aixo ja esta ahi.. el dissapte ens veguem per el mati per fer la broma...jo anire en la peque a partir de les 11 que ella se desperta a les 10 la tia, ja direu on quedem.....
o jo no me vaig enterar el dissapte o anaba bufat nose pero no tinc ni idea com hem quedat el dia de la Boda.... Paco a quin hora anem a t'ha casa? anem a t'ha casa? com ho fem? jeje

PACO ha dit...

Jo no puc anar a fer broma??? jejeje aneu digent a la gent que a les 18:30 a ma casa , Mari ix de Denia i ixira al ajuntament i nosaltres de ma casa al ajuntament.

aaaayyyyyayayayayay que nervios estic jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Carles ha dit...

Em mi tampoc conteu per esmorçar, pero si per fer la broma.

¿A on quedem?

Ja tinc pensat que podem fer, pero no ho dire per así.

Carles ha dit...

Pep, ¿com portes la traca?, ¿necessites ajuda?.

Carles ha dit...

Pep, guarda algo de diners per fer la broma.

JAVI ha dit...

Carles la traca ja esta empalmada...Vam anar i amb dos nits Pep i jo la vam montar.
La traca es espectacular....
no puc donar més pistes per aquest blog....ara esperem que no done plutja pel dissabte...JA PARLEM¡¡
XAO BAMBINOS¡¡

PACO ha dit...

Xe vec que no puc entrar al blog estos dies perque tots parleu en clave!!!! jajajja be ja no entre mes!!!!

Carles ha dit...

No home no, tens que seguir entrant.

T´explique les claves:
- De broma farem un cuna gegant, per a que tingues familia numerosa i capien tots dins.
- La traca es sense ruido, per a que no asustar als denieros.

jejejjejejeje

PACO ha dit...

TIC SUANT I NERVIOSSSSSSSSSSSSSSSS

PACO ha dit...

Hola xics , moltes gracies per tot , va ser un dia brutal , primer nervios i emocionat, despres divertit. gracies per la traca BRUTAL COM SEMPRE, gracies per la broma i per els regals , i sobretot GRACIES PER LA CONCENTRACIO DE COTXES CLASICS!!! BUA que te cagas!!! dema ens anem, estarem una semaneta desconectats de tot.ja xarrem i GRACIES PER TOT!!!!! OS QUIERO!!

PACO ha dit...

M´agradaria que em pasareu les fotos , mireu si li les podeu pasar a Frank.

JAVI ha dit...

JO "TAMBIEN TE QUIERO" BANDARRA.

JOANFE ha dit...

a pasar-ho be carinyets!! desconecteu i a fer-ho prou jeje

Carles ha dit...

Divertiu-se, a descansar a les al butaques i a cansar-se llit; (bueno tambe pot ser al contrari)

PACO ha dit...

Vacaciones de verano lalalalalala jejeje que bo tu , salutacions desde Cazorla!!! quin aigua cau tu!!!!

Carles ha dit...

T´has endut la bici??

Per ahí deuen haver rutes xules, si tens temps investiga una miqueta, podriem organizar per a mes endavant un cap de setmana amb les bicis i les dones per eixa zona.

PACO ha dit...

Bua Carles , rutes nia un fum , cuan vuigeu o mirem!!! au ja se me acaba el bono de internet del hotel , ja xarrem!!

PACO ha dit...

Ja teniu totoes les fotos en CD per pasarmeles?????