dilluns, 26 de juliol del 2010

SOPAETA EL 6 O EL 7 D´AGOST A XALÓ!!!!!







13 comentaris:

JAVI ha dit...

VOS APETEIX VINDRE A SOPAR EL 6 O EL 7 D´AGOST EN XALO?
JA EM DIGUEU PER RESERVAR TAULA!!
XAO AMICS

PACO ha dit...

Hello Vero i Xavi , Mari i jo anirem el dia 7 si no pasa res pero ja teu dire cert perque tenim molta cosa per preparar i poc de temps, ja vou dire cert.

Xaooooooo

TONI46 ha dit...

FANNY I JO ANIREM A SOPAR EL DIA 7 D'AGOST, BONICOS. ESPEREM Q VINGA MES PENYA Q DE MOMENT HA ESCRIT EL TIO PAQUITO. JEJEJEJE

Carles ha dit...

L´endema ens anem de viatje matinet, no se si podrem anar, li fare la consulta a la socia i ja vos dic algo

JOANFE ha dit...

YEEE QUIN DIA MES DUR UFFF.. UFF QUE LLARG SE ESTA FENT EL DIA... A ESTES HORES PEPE I JO JA PORTAVEM UN PARELL DE PINYES COLADES EN LA TERRASETA I ANAVEM FENT LA IDEA DE FERMOS LA DINAORA JEJE UFF QUIN CANVI...

LO DE ANAR A XALO JA CONFIRMARE AL LLARG DE LA SETMANA QUAN TORNE A LA REALITAT.

PACO ha dit...

Xeeee ja an arribat als del barquito velero , mare meua quina semaneta mes bona heeeeee????? ara a la cruda realitat

toni alfatara ha dit...

xicons¡¡¡
imma i jo tenim boda el dissabte (per a variar)
així que no podem anar¡¡¡
els del barco, pues supose que ja están millorets¡¡¡
i paco, que vaja acabant coses que ens anem de pre-despedida¡¡¡¡
javi, pase-ho bé¡¡ cuidao en els bous i les vaques¡¡¡ ens veiem a les carrosses¡¡¡

toni alfatara ha dit...

xeeeee¡¡¡¡ sabem algo ja de l'infiltrat¡¡¡¡
javi, saps si va a xaló a festes també???????
jejeje

toni alfatara ha dit...

per cert¡¡¡ quina ganeta tenies, eh javi?????
ja tens la "fotet" de villa en la samarreta blaugrana¡¡¡¡

ale, que vos aprofite¡¡¡¡¡¡

PACO ha dit...

Xavi , nosaltres si que anirem el dissabt. Tambe aneu posant fetxa per la predespedida ja que jo el 04/09 tinc la de la faena i el 11/09 la nostra aixi es que queden poques fetxes!!!! aneu digent o obriu un nou post per anar posant cosetes. Si no l´obric jo!!!!

JOANFE ha dit...

les meves xiques i jo anirem a sopar tb, i crec que pep i senyora tb. ja direu hora i lloc

Javi ha dit...

Bo amics!!
Ja tinc confirmats per sopar el dissabte 7; Paco i Maru, Juanfe-Marivi i Mar, Toni i Fanny .....
Inma i Toni ens vegem demà en les carrosses!!!!!!!

toni alfatara ha dit...

javi: confirmat. Jo no vaig¡¡ (estic de bodes......)
ale, que s'ho passeu bé