dilluns, 19 d’abril del 2010

PADEL


Este dissabte podriem fer una partideta.

¿¿Como ho teniu??

29 comentaris:

JOANFE ha dit...

jo si vaig a sopar que encara no esta confirmat per la vesprada estare en les meves xiques que tenim un cumple, aixi que no coneteu en mi per la partideta a padel.

PACO ha dit...

esta semana teu dic si vaig

Anònim ha dit...

La meua familia tambe va un cumple, deu ser el mateix, el del Dani "Colau"; per aixo tinc la vesprada lliure.

toni alfatara ha dit...

hola a tots¡¡ jo si puc anar al paddel. Vegeu si som prou o qué.

No se si toca a este blog o a quin, pero al final em aclarit algo del sopar??? hi ha 4 opcions, pel que estic veient: prado/valero vs. mosset/federico.
Jo em decantaría per les menys habituals: prado (a ondara) o mosset (a denia).
si sopem a ondara, ens ixirà més baratet el taxi. Encara que els controls comencen a ser habituals per dins d'ondara, i si després de vindre amb taxi tenim que tornar a agafar el cotxe, ens quedem igual.
El tema dels taxis, com que aixó sempre és cosa de javi, no se com ho tindrem que fer.
seria cridar-li, i concretar una furgona, i així anem tots "juntets", o és preferible dos taxis?
uyyy qué complicat está el tema¡¡¡¡
LO MILLOR SERÁ QUE TRIE SAORO UNA DE LES OPCIONS PLANTEJADES.
no crec que hi haja problema en reservar, tal i com estan les coses avuí.
I si som 7/8 pues dos taxis i s'ha acabat, no trobeu?
aleeeeee

PACO ha dit...

Helloooooo trobe que com diu Toni millor sopar a Ondara i despres taxiiii provem el prado? i despres taxi o denia o xalo

PACO ha dit...

Jo padel de moment si que vaig pero si anem sobre les 16 i acabem sobre les 17.30 es que tinc cosetes per fer a casa pero si es aixina si que vaig.

JOANFE ha dit...

pues si teniu ganes de prado pues prado, algu pot vindre a per nosaltres a Pedreguer? despres cridem a badia i algu mes i que ens porte a denia o a xalo i au, val? sabeu si es predespedida sense novio?

TONI46 ha dit...

HOLA HOLA HOLAAAAAAAAAAAAAA, COM HO TENIM? JA ESTA CLAR ON ANEM A SOPAR?, HI HA Q CONTAR AMB JOSE LUIS QUE M'HA DIT Q ESTA UN POC MARALTET PERO ESPERA ESTAR MILLOR PER AL DISSABTE.

TONI46 ha dit...

AIXO VOL DIR Q.... MOLTS ENS SOM? CARLES, JUANFE, PACO, TONI, SAORO, PEPE, JOSE LUIS, JO. EM DEIXE A ALGU?

Anònim ha dit...

Podem quedar a les 10:00 al Prado i sopar alli mateixa, i desde alli ja cridariem als taxis.

Anònim ha dit...

Padel: a les 16:00 es bon hora, alli ens veguem: Toni, Paco, Saoro i jo. Si pasara alguna cosa ens cridem.

JOANFE ha dit...

algu li cride a pedro que segur que ve i podrieu preguntar a mejias tb

JOANFE ha dit...

algu pot vindre en cotxe a pedreguer a per nosaltres?

PACO ha dit...

jajajajajajaj aaaaa jajajajajajaj aaaaaajajajajajajaj aaaaa jajajajajajajajajajaja...........................................

PACO ha dit...

Jo avise a Pedro , a les 10 al prado i sopem ai , i despres taxi , Joanfe , jo anire a per vosaltres pero el tornar ja vegeu vosaltres com torneu.... jo no vos torne!!!!

PACO ha dit...

Per lo vist el novio si que ve , a ixit del seu "caparazon" amb al que estava amagat!!!! aixina m´agrada

JOANFE ha dit...

tornar en taxi pero es que es tonteria agafar el cotxe hasta ondara i anar en taxi tota la nit per despres quan torne agafar ek cotxe. si vens tu perfecte i sino pues a vore si alguna de les dones ens acompanya. si vens al hora que tu digues estem a punt

toni alfatara ha dit...

yeeee, com que va apuntan-se gent, pues he reservat.
la llástima és que li he demanat si podia arreplegar unes gambes, pero ha sigut massa precipitat.
no pot ser. l'altra vegada.
per cert, HI HA KARAOKE. i la que canta es la shaina eixa (o com s'escriga), així que prepareu-se per cantar
jejejeje

toni alfatara ha dit...

per cert, avuí es 23 d'abril¡¡ sant jordi¡¡
conegueu algú per a qeu ens convide?????
aleee

JOANFE ha dit...

Be va estar be, pero almenys jo estic fet un uelo, jeje no es el que era.. a quin hora vau tornar bandidos??

PACO ha dit...

Si que estem uelos si!!! pero encara en fem alguna com anar 6 amb un cotxe davant de la policia local de Denia jajajaja varem tornar sobre les 6 o per ai no ho se clar

PACO ha dit...

toc toc hay alguien ahi???

Carles ha dit...

Ara començe a estar, pero encara no al 100%, i aixo que vaig controlar l´alcohol.

toni alfatara ha dit...

ay mare, quines ueles farem, xe¡¡¡¡
ja no estem per a molts trons¡¡
ara, hi va haver de tot. fins i tot galtades, actuació de la policia, persecucio a un cotxe en sis dalt, etc....
per cert, el dimarts estava de guardia, i em va tocar justament el xaval que es va barallar el dissabte a la nit¡¡¡ jo era advocat i testig¡¡¡
jejejeje

Saoro ha dit...

Va estar be el "prologo" de la 1ª fase de l'acomiadament del meu "primo". Jo l'endema estaba prou be i no tenia gairebé "resaca". Hi va haver de tot, com un episodi de "Corrupción en Miami"; baralles "callejeras", violència de gènere, persecusions policials, tràfic de...

Bé, en el mes de maig tenim que fer LA 1ª FASE!!! Hi ha que continuar "l'entrenament".

PACO ha dit...

Tonis que fuerte testic i advocat jajaja no cal que es celebre el jui dius tu qui es el culpable iau

Carles ha dit...

Per el que digueu em vaig perdre lo milloret de la nit, ja m´ho contareu.

JOANFE ha dit...

ye no hi havia video y fotos del karaoke?

JOANFE ha dit...

no perque crec que son les festes del crist i Toni es fester seria el cap de setman seguent