dimecres, 14 d’octubre del 2009

Via verda Gandia




Anem o que?? dia 25 de octubre?


7 comentaris:

JOANFE ha dit...

de que va el tema? qui organitza?

toni alfatara ha dit...

Hola hola¡¡ rollo via verda diumenge al matí¡¡
jo miraré ón es, perque no ho tinc clar¡¡
seria anar en bici per la via verda desde Gandía fins no se bé on¡¡
rollo moxila i esmorzar (taperware)
eixida des d'ondara amb la flagoneta (per carregar les bicis)
proper diumenge dia 25
que trobeu?

Imma ha dit...

Listados de Vías Verdes

Elige una Vía Verde a través del Listado.

Alicante Estado Guía de Viaje Km


V.V. de Alcoi 10.0 Km


V.V.de Maigmó 22.0 Km


V.V. de Torrevieja 6.7 Km


V.V. del Xixarra 2 15.0 Km





Alicante-Valencia Estado Guía de Viaje Km


V.V. del Serpis 40.0 Km


V.V. del Xixarra 3 42.0 Km





Castellón-Valencia Estado Guía de Viaje Km


V.V. de Ojos Negros 1 70.0 Km





Valencia Estado Guía de Viaje Km


V.V. de la Safor 7.0 Km


V.V. de Xurra 15.0 Km

Imma ha dit...

buenas xicona!! estic un poc verda amb açò del blog! la descripció de les possibles vies està en la web viasverdes.com. Trobe que podriem fer la de La Safor, per ser la més propera. Si no estic confosa, em van dir que hi havia una espècie d'alberg on donaven esmorzar a base de torraeta!! ara falta trobar-lo!!

PACO ha dit...

hello xicons i xicones , avore Mari i jo este diumenge no poden , anem a tallar llenya amb el sogre , pero de totes formes vos dic algo dema.

PACO ha dit...

les fotos que jo vaig posar em de la del serpis pero es mes cami de cabres que res , la de la safor es asfalt

JOANFE ha dit...

jo fa molt anys vaig fer la gandia hasta lorxa, i es molt xula, se ix de villalonga crec. pero es un poc precipitat per dema no?