dissabte, 31 d’octubre del 2009

DINA POSTNADALENCA


Bon dia:
Com vec que cada vegada, degut a diferents obligacions (aixo es el que pasa per casar-nos, ¿¿o sera per fer-mos majors??), es me dificil que estiguem tots d´acord per juntar-nos vaig a fer-vos memoria que com cada any el dissabte despres del dia de reis tenim la ja tradicional paella d´amics a la caseta dels meus pares.
Es a dir, la próxima sera el 9/1/2010, crec que en algún mensatje anterior ja havia mencionat esta fetxa, pero o recorde per a que se la apunteu amb roig a la agenda. I sobretot per a que poseu sobreavis a les socies.
Esta fetxa, salvo per a alguna cosa de extrema gravetat es inamovible, per aixo o recorde amb mes de dos messos d´anticipacio, aixina que qui no tinga interes amb vindrer no passa res, pero que no ens vinga amb que ja tenia alguna cosa per eixe dia.
Com els seguidors del blog domes ho som uns quants vos demane a tots que aneu fent correr la veu, per a que no es quede ningú sense saber que tenim dinaeta.
A esta dinada, per tradicio, domes anem la part masculina de la cuadrilla, les dones ja formen part d´ella i sentit-ho una mica no poden vindrer, per aixo propose que busquem un fetxa dins les festes per fer una dinada nadalenca tots junts, com el passat Nadal.
L´experiencia de fer la paella nosaltres va resultar un exit (a pesar de no possar-li sal) aixina que enguany repetim, a mes ja tenim una paella de la penya.
Be ja anirem fent comentaris al respecte, espere que tots positius.
Un fort abraç als amics i un petonet a les amigues (que espere que no em guarden molt de rencor per promocionar una dinada sense elles.)
Carlos.

11 comentaris:

JOANFE ha dit...

eixe dia marcaet en roig, i si voleu podriem fer dina el diumenge 30 amb les dones,no?

Carlos ha dit...

¿ Quin diumentge 30 ?

L´any passat vam fer una dina al mitj de Nadal, que vam anar al BB a Verger.

Podriem anar el 27/12, el 2/1 o el 3/1

Carlos ha dit...

¿Ningú mes esta interesat en vindrer a dinar?

Si domes anem Juanfe i jo pues ens buscarem companyia per un altre lloc.

PACO ha dit...

xexexe que jo tambe estic interesat!!! la veritat es que estic interesat en tot!!! jeje conteu amb mi per la postnadalenca i an Mari i en mi per la de dones.

toni alfatara ha dit...

jo m'apunte a tot, com un bombardeig. I a la nadalenca conjunta també. No hi ha que fallar¡¡¡¡

Carlos ha dit...

Pues ja som 4 + Saoro = 5 que hem confirmat la dinada.

Carlos ha dit...

NINGU MES VE????

PACO ha dit...

jooooooooo siiiiiiii

PACO ha dit...

i a la de dones el dia 03 tambe anem

JOANFE ha dit...

ESTE DISSAPTE PAELLETA!!

Carlos ha dit...

DINAETA, DINAETA, DINAETA............!!!!!!!!!!!!!!!!