diumenge, 24 de maig del 2009

resaaacaaaaa


13 comentaris:

Carlos ha dit...

Començem blog nou, aixo esta molt, que l´altre ja era massa llarg.

El pet ja ha passat, pero per recuperar-nos del tot necesitarem fins el dijous.

JAVI ha dit...

3 HURRES PER LA RESACA:
HIP HIP HURRAAAAAAAAAAA¡¡
HIP HIP HURRAAAAAAAAAAA¡¡
HIP HIP HURRAAAAAAAAAAA¡¡

Gabriel ha dit...

Angelets!, tan cansats esteu que no dieu res o què? Jo, com només vaig anar per la nit, ahir ja estava recuperat, je, je, je!

A vore, digueu impressions, positives i negatives, de la despedida a Alacant: A mi el sopar em va agradar, i també l'últim pub del Barrio (el preferit pel nòvio, que no se'n volia anar, i el pobre Pepe esperant-lo a l'autobús). El pub Nepal haguera estat bé si no haguera estat tan petat. I trobe que se'ns va fer curtet a St. Joan; pensava que xapaven un poquet més tard, però bé. El tema idiomàtic fa massa anys que el tinc tan assumit com per a posar-me a opinar, enfadar-me o no, etc.

PACO ha dit...

buaaaaaaaa que dilluns tu!!! la despe de puta mare gabriel , el sopar tambe , el barrio tambe , el burguer king a les 3.30 et dona la vida!! i el golf eixe tambe tot de PM!!!

Impressions negatives : que no tenim altra despedida fins l´any que ve!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gabriel ha dit...

Podríem fer-ne una altra abans de la de l'altre Toni, ja que Saoro no va poder vindre...

Carlos ha dit...

Ja començe a estar casi recuperat, el dilluns al gymnas me les vaig voerer negres, inclus el monitor m´ho va comentar.

La despedida va estar molt be, mes tranquileta que altres vegades, perque pel barri ho vaig pendrer en calma, i a Sant Joan ............ les xicones de escandalo.

El sopar, pel meu gust, fluxet; pero es que cada vegada anem fent-mos mes sibarites.

La próxima despedida es d´açi un any, pero abans tenim la boda, Sant Jaume, la benvinguda de Pedro, el sopar de quan s´acabe l´estiu, el sopar de quan comença l´hivern, la dina de novembre a ma casa, la dina-sopa de Nadal, ................., i unes quantes mes que anirem trobant-nos.

Carlos ha dit...

FELICITACIONS A TOTS ELS BARCELONISTES PER LA GRAN ALEGRIA QUE VAN TINDRER ANIT.

toni alfatara ha dit...

YEEEEE¡¡ ARMATROSTRES¡¡¡¡ jo ja comence a ser personaaaaaa¡¡¡ prou m'ha costat, prou¡¡ Ja no estem per a estos trots¡¡¡
Jo m'ho vaig passar genial: al dinar, al tallarinar, al sopar, al barriar, i sobretot, al camp de golf. HOSTIA, BRUTAL¡¡¡¡
tornem?????
va estar molt bé la meua despedida. Fins ara era la dels altres, pero esta va ser la meua: un poc raro-raro. Pero va estar molt bé.
Al final, no va haver polémica: estava qui tenia que estar, i punto¡¡¡¡¡
bueno, ara anem pensant en este capo de setmana: qui vulga vindre, que s'apunte. JO NO PENSE QUEDAR-ME A CASA¡¡¡¡
ale¡¡¡¡
besets a tots (jejejeje) i sobretot, GRACIES PER ESTAR AHÍ¡¡¡¡¡ (a pesar que soc el penúltim en casar-me - de moment-).

toni alfatara ha dit...

PER CERT: TENIU EN COMPTE QUE EL DIVENDRES 5 (ABANS DE LA BODA) SOPEU EN LES VOSTRES RESPECTIVES A MA CASA, A LES 9.30.
NO EM FALLEU¡¡¡
PD.- bueno, en realitat será ja casa dels meus pares. (es per anar fen-me la idea)

vixca el barça¡¡¡

JAVI ha dit...

ULELE¡¡
ULALA¡¡
ESTE BARÇA ES...
EL MILLOR QUE HI HA¡¡

JOANFE ha dit...

ja queda poc per la festa al marriott, ja estic recuperat jaaa!! jeje

PACO ha dit...

uuuuueeeeeee ja estic aci!!!! k feu recuperant encara? jo estic pudent tota la semana jejeje bueno sempre.... xe que ja esta ai el soparet del marriot i el petet jejeje . per cert pepe jo no es gafe!!!! pep pots anar a tots els partits que vullges.-XAOOOOO

toni alfatara ha dit...

yeeee¡¡¡¡¡ QUAN QUEDEM PER ESMORZAR I FER LA BROMA?????????
I LA TRACA???? A QUIN MAGATZEM ANEM?????
JAJAJAJAJA