dimecres, 10 de març del 2010

MAILLLOT EIXAESLAMARXA

Com ja hem anat comentat tenim ganes de fer un maillot del grup, em principi, i si no em deixe a ningu, seriem 9 (Juanfe, Saoro, Paco, Fran, Jose Luis, Pep, Pons, Morera i jo), si algo mes estiguera interesat pues que ho diga. I si algu dels que he mencionat no el vol pues que tambe ho diga.

S´han vist algunes posibilitats i finalment hem decidit que el farem en "Maxima", tindreu que passar per allí per provar-vos la talla que necesiteu, i una vegada tinguem totes les talles pues els demanarem.

Este cap de setmana intentare fer el disseny junt a Saoro, a vorer si el tenim clar el diumentge i si fem la eixida habitual vos el porte per a que doneu el vist i plau i passem el pedido.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Este mensatje no era per colgar-lo así, si no el el blog que tenim de BTT, pero o no se colgar-lo allí o no puc.

Pero com els que entrem al BTT tambe entre a este pues casi dona igual.

A Pons li l´enviare per e-mail.

I si algu dels qui encara no li ha entrat el gustet per la bici, pero vol el maillot, pues ja sap que fer.

toni alfatara ha dit...

jo maiot no en vull. sols per no anar a provar-me¡¡¡ jejejeje
no se el que valdrá, pèro trobe que és una llàstima comprar-lo si no el tinc que gastar.
quan el tingueu presenteu una fotet, i donarem l'opinió