dissabte, 22 d’agost del 2009



Entrenos dissabte F1 Valencia.

9 comentaris:

toni alfatara ha dit...

hola paco's.
al final si vareu anar a la f1¡¡¡
ay mare¡¡¡
alfonso quasi guanya, no???
pero trobe que almenys el capullet no va poder guanyar
aleeeeee

toni alfatara ha dit...

i per cert: TINC LOTERIA DEL CRISTO. QUI VULGA ABONAR-SE QUE M'HO DIGA¡¡¡
Son 3 eurets per papereta cada 15 díes. JO m'encarregue de administrar i anar liquidan-vos una vegada al mes¡¡
avisats esteu
si després toca....
el primer sorteig és dissabte 5. ja m'aviseu
aleeeee

Carlos ha dit...

Bon dia "america" compta amb mi per colaborar almenys amb la loteria del Crist.

ME ABONO!!

Tambe estic pensat en abonar-me al TDT de pago per a vorer al futbol, per eixe ja es un altre tema.

Espere que a partir de septembre ens veguem mes d´una vegada al mes, perque suponc que reiniciarem les partides de paddel del dissabtes per la vespra.

JAVI ha dit...

ME ABONO¡¡

A LA LOTERIA DEL CRIST... CONTA AMB MI TONI. JA PARLEM GUAPOS¡¡

JOANFE ha dit...

Toni conta amb mi per lo de la loteria i ja ens veguem dema en Beniarbeig.
Salutacionss

PACO ha dit...

toniiiiisssss conpta amb mi per la loteria tambe.

PACO ha dit...

a la f1 vaig anar sols el dissabte y perque en van convidar que si no no avera anat!!!!

PACO ha dit...

carlos jo tambe vuic paddel ja que tinc mono!!!

PACO ha dit...

perdon , COMPTA ai mare eixos fallos