dijous, 30 de juliol del 2009

SOPAETA EL 8 D´AGOST EN XALÓ¡¡


16 comentaris:

JAVI ha dit...

EL DISSABTE DIA 8 D´AGOST TENIM SOPAETA A XALÓ, AL RESTAURANT CASA CATI.EL QUE NO VINGA A SOPAR QUE MEU DIGA AMB ANTELACCIÓ.GRACIES
PER LA NIT BOU EMBOLAT¡¡

JA ESTEM UNA ALTRA VOLTA ENGANXATS AMB LES FESTETES, BOUETS, BERBENES, CASALLETES I TAL I TAL...
JEJEJE

PACO ha dit...

xeeee conta an la mari i en mi!!!!!!!!!!

PACO ha dit...

una casalleta i..... oeoe

PACO ha dit...

este blogg esta a les ultimes ningu diu res de res!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JOANFE ha dit...

yee ja hem tornat!! Nosaltres tb anem a sopar el dia 8, per cert paseu-me les fotos de Sant Jaume per penjarles, fran, paco, inma, silvia, carlos etc etc, ahh i les de la sopa del crist tb.

TONI 46 ha dit...

BE, BE, BE A MI APUNTA'M AND COMPANY

Carlos ha dit...

Les meus xiques i jo tambe anem, si hi ha casalla ja vorem qui conduix quan torem.

M3 ha dit...

Jo i Mònica també anirem a la muntanya! a veure als xaloneros

PACO ha dit...

Juanfe a la sopa et porte les fotos de sant jaume en un cd

PACO ha dit...

a i Fran te les de la sopa del crist que son bonisimes!!!! Fraaaaaa donali les fotos a Juanfe!!!!!

toni alfatara ha dit...

yeeee ja veig q veniu al meu poble¡¡¡ EIXA ES LA MARXA¡¡jo avui tinc barra a pamis¡¡ esteu convidats¡¡¡¡¡jaja
javi conta en 1 pack mes¡¡¡¡jaja

SILVIETA ha dit...

JAVIERRRR, PEPE I JO TAMBÉ ANIREM AL SOPARET DE XALÓ, OLE OLE OLE. BESETSSSS FORTS. XAO

SILVIETA ha dit...

XICS I XIQUES, PEPE JA TÉ CORREU ELECTRÒNIC, SISISIISS, JA LI PODEU ENVIAR LES COTXINAETES A ELL, JAJAJAJA. ÉS EL SEGÜENT:

pepemg75@hotmail.com

PEPE ha dit...

PROVANT PROVANT, UN, DOS, TRES, PROVANT. IEEEEE, SOC PEPE, JAJJAJAJAJA...., SEMBLA QUE JA ESTEM ACÍ.

JOANFE ha dit...

ostiaaa!!! PEPE escrivint al blog, jejeje eres un crack!!! ja m'apunte la direcció mireu a vore si graveu un cd amb les fotos o li les paseu a fran i aixi el dia de la sopa m'ho doneu tot, per pujar les fotos han de estar totes sino despres es un rollo.

salutacions.

Toni46 ha dit...

El tio Pep se'n va a Murooo, tio Pepppppppppppppppp,