dilluns, 8 de juny del 2009

xe quina festa!!!!


10 comentaris:

Carlos ha dit...

¿¿¿¿NO TENIM CAP BODA PROMPTE????

Ho vam passar de categoria, ens costa començar, pero quan ho fem som dificls d´aparar.

El diumentge mort, ahir mort, i hui ja començe a recuperar-me; que complica es la edat.

Ens veguem prompte.

PACO ha dit...

jo vuic mes bodes , jo vuic mes bodes , jo vuic mes bodes jejeje que bo tu

toni alfatara ha dit...

yeee xicons¡¡¡ ja estem ací altra vegada¡¡ era millor passejar-se per Dublin i fer-se cervessetes tamany anglés (0.5 lts¡¡ qué animals).
pero tot lo bó s'acaba¡¡¡¡¡
ara toca fer-se el llit, el dinar, el sopar, arreplegar-ho tot, etc... qué vaig a contar-vos a molts de vosaltres¡¡¡¡ (menys mal que les mares sempre estan ahí....).
bueno, espere que s'ho passareu bé¡¡ a mi em va passar volant¡
tanta feina i nerviós per a un ratet¡¡¡
bueno, ara a descansar (si es que es pot).
aleeeeee
porteu-se bé¡¡¡

Gabriel ha dit...

Wenas!!!, a quina hora quedem dissabte?? Era a Xaló, no??

Iremos después al Telaraña???

PACO ha dit...

tallarina , tallarina , tallarina uuuueeeeeeeeeeeee

PACO ha dit...

esteu de vacances!!!! a la china? ja an pasat les bodes i ningu diu res? esteu mortets de festa? jejejeje mas marcha mas marcha mas marcha vaaaaaa digeu algo

JAVI ha dit...

AMICS MEUS¡¡
AQUEST DISABTE DIA 20 CELEBREM EL CUMPLE DE VERO I AL MATEIX TEMPS VOS ENSENYEM CASA.
VOS ESPEREM SOBRE LES 21.30-22.00 A CASA NOSTRA PER SOPAR.
XAOO GUAPOS¡¡

Carlos ha dit...

Pues el dissabte que ve festa un altra volta, ara per les montanyes.

Es millor no parar, que si perguem la costum despres es mes dificil tornar a començar, es com l´esport, hi ha que estar entrenat.

Carlos ha dit...

Continuan amb temes de festa, ¿Com tenim el Sant Jaume?.

Ja falta mens o menys un mes i tindrem que començar a aclarir coses.

Anònim ha dit...

Xe quina festa tuuu!! :D